myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Saturday 30 July 2011

my life ;)



bju merah (maznah bt ab manaf@ismail)-IBU
bju blue&black (zalani b mohamed)-ABAH
&
bju cream (muhammad b mat junoh)-ABAH-(KANDUNG)
tudung merah (che saloma bt ab manaf@ismail)-UMI-(KANDUNG)


merakalah yg telah membesarkan aku dari kecil untill now ,,
ceritanyer bermula bila aku berumur 1 tahun,,
aku adew adeq laki yg beza 1 tahun dari aku,, 
and than aku mase kecik2 sowang yg sgt naKaL !
so my mum dlm pantan xlrat nk jge akuh,,
that why ler dye bg mak cik aku nieyh jage akuh,,
lg pon mak cik aku nieyh xdee anak !,
first2 tu mmg nk jge kjp je smpai lps mak aku pantang,
tp aku xnk duk ngn 'umi' aku tu,,

adeq bradeq akuh rmai sgt sbenarnyer ,,
aku ade abg 3,akak 2, adeq 4,, smuanyer 10 ,,

tp disebabkan aku xmo duduk ngn umi aku tur,,
so mak cik n pak cik aku bela aku ,,
untill now,,
so aku ank tunggal lar ~~

diowang yg tanggung perbelanjaan harian aku,,
pakai,minum,tmpt tnggl,skolah,,
diowang smua yg urus,,
mak ayah kandung aku xcmpur tangan !!
aku happy dpt ibu and abah,,
wlaupon diowang bkn mak bapak kndg aku,,
tp bg aku merekalah ibu n ayah kndg akuh,, 


MERAKALAH YG TELAH MEMBESARKAN AKUH ! 
INSAN YG TERAMAT2 BERMAKNA DLM LIFE AKUH ! 
YG BNYK BERKORBAN UNTUK AKUH ~~


No comments:

Post a Comment