myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Tuesday, 20 March 2012

menunggu :(

awak , walaupon dah hampir 2 minggu kita putus , 
saya masih teringatkan awak , 
saya dah cuba dengan bermacam-macam cara untuk lupakan awak , 
saya dah buat semua benda untuk hilangkan awak dari ingtan saya , 
tapi saya gagal awak , saya gagal ! 
setiap saat awak muncul dalam ingatan saya , 
apa yang saya buat sentiasa awak di dalam ingatan saya , 
saya buntu awak , 
saya masih perlukan awak , 

awak , saya mengaku kadang-kadang saya ni terlalu lemah , 
saya lemah dengan cinta awak , 
walapun kita dah xada apa-apa , 
walaupun saya dah berjanji pada awak yang saya xkan ganggu awa lagi , 
tapi saya lemah untuk lawan semua tu , 
saya tetap dengan tanpa rasa bersalah mesej awak , 
saya col awak , 
tapi akhirnya saya juga yang akan terluka , 
tiada berita dari awak , 
tiada satu msj saya pon terbalas , 
saya tetap sabar menunggu awak , 
dalam hati saya tetap ada awak ,
dalam ingatan saya hanya ada awak , 

awak saya nak mintak satu je dari awak , 
boleh awak tolong saya lupakan diri awak ?
boleh awak tolong saya hilangkan bayangan awak dalam fikiran saya ?
saya mohon , saya dah xmampu untuk lakukannya sendiri , 
saya lemahh , saya lemah , saya lemah :(

Sunday, 11 March 2012

awak tiap saat saya teringatkan awak , 
ape yang saya buat awak sentiasa di fikiran saya , 
macam mana saya nak lupakan awak dengan keadaan saya macam ni , 
saya perlukan awak , 
i need  u dearr :'(

Thursday, 8 March 2012

AWAK SUMPAH SAYA RINDUKAN AWAK , 
SAYA RINDU AWAK SANGAT-SANGAT ,
SAYA PERLUKAN AWAK !

akhirnya ,,,

awak akhirya saya terpaksa buat keputusan yang berat 
saya terpaksa lepaskn awak .
saya dah xmampu untuk bertahan lagi ,
saya dah xmampu untuk bersabar lagi , 
mungkin ni semua adalah balasan untuk saya , 
saya terima dengan redho walaupun pada zahir dan batinnya saya dah xberdaya ,
saya dah hilang semangat untuk terus hidup , 
tapi saya tahu saya xboleh kalah , 
saya xboleh menyerah ,
saya kene kuat , 
saya masih ada orang yang menyayangi saya , 

saya terpaksa buat satu keputusan yang teramat berat ,
saya dah pon kehilangan awak ,
saya dah kehilangan awak , 
...................................................................................................................
Untuk apa lagi kita meneruskan
Andai tiada kemesraan
Teramat sayang untukku buang
Namun pahitnya untukku telan
Suatu masa dulu engkaulah penyeri
Tetapi kini tiada lagi
Bukan salah aku putus percintaan
Kau yang dahulu memulakan
Keegoan diri tak pernah kau akui
Hingga ku sering memakan hati
Jika sekali dua itu tak mengapa
Masih mampu kupertahankannya
Berkali ku suarakan sekerasnya kau nafikan
Bukan salah kata akhir jalan terbaiknya untuk kita oh… oh…
Walau hati masih sayang,walau hati kan berdarah
Kuterpaksa melangkah…
Biarlah aku bertemankan sepi
Dari tergantung tidak bertali
Dari tergantung tidak bertali