myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Tuesday, 20 March 2012

menunggu :(

awak , walaupon dah hampir 2 minggu kita putus , 
saya masih teringatkan awak , 
saya dah cuba dengan bermacam-macam cara untuk lupakan awak , 
saya dah buat semua benda untuk hilangkan awak dari ingtan saya , 
tapi saya gagal awak , saya gagal ! 
setiap saat awak muncul dalam ingatan saya , 
apa yang saya buat sentiasa awak di dalam ingatan saya , 
saya buntu awak , 
saya masih perlukan awak , 

awak , saya mengaku kadang-kadang saya ni terlalu lemah , 
saya lemah dengan cinta awak , 
walapun kita dah xada apa-apa , 
walaupun saya dah berjanji pada awak yang saya xkan ganggu awa lagi , 
tapi saya lemah untuk lawan semua tu , 
saya tetap dengan tanpa rasa bersalah mesej awak , 
saya col awak , 
tapi akhirnya saya juga yang akan terluka , 
tiada berita dari awak , 
tiada satu msj saya pon terbalas , 
saya tetap sabar menunggu awak , 
dalam hati saya tetap ada awak ,
dalam ingatan saya hanya ada awak , 

awak saya nak mintak satu je dari awak , 
boleh awak tolong saya lupakan diri awak ?
boleh awak tolong saya hilangkan bayangan awak dalam fikiran saya ?
saya mohon , saya dah xmampu untuk lakukannya sendiri , 
saya lemahh , saya lemah , saya lemah :(

1 comment: