myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Thursday, 23 February 2012

sedekahkanlah :D


suka menyepikan diri (:

sekarang aku lebih suka menyendiri ,
sebab lagi senang duk sorang-sorang ,
xpayah nak pk hati n perasaan orang , 
tapi xdinafikan kita memang memerlukan sahabat dalam hidup kita ,
tai sekarang aku xrasa aku ada sahabat , 

aku kat rumah pon wat hal sendri je ,
yela kan mungkin orang dalam rumah ni xsuka dengan aku , 
diorang xnak terus terang ngan aku , 
diorang lagi suka share crita-crita and rasa xpuas dengan geng-geng diorang , 

tapi aku xkisah pon pasal bnda-bnda ni , 
aku dah muak dengan situasi ni , 
berdiam diri lebih baik dari aku tarik muka , 
so xde sape-sape nak terasa hati ,

and untuk korang yang berada satu rumah n satu bilik ngn aku , 
just terus terang lau korang rasa xsenang or xsuka ngan prangai aku , 
aku boley faham sebab kadanh-kadang kita xsedar cara kita macam mana ,
so bila korang dah bgtau ape yg kurang dan xberapa elok ada pada aku , 
mungkin aku boleh cuba untuk perbaiki kelemahan aku tu ,

aku harap korang terus terang ngn aku , 
and aku xnak gaduh ngan korang , 
aku happy sbb jadi kawan korang and yg penting aku sayang korang ,,

untuk pengetahuan korang aku dah mula rasa perubahan hubungn kita , 
so hope korang faham and tau jalan penyelesaian nya , 
kalau ada salah silap aku , aku mohon beribu kemaafan , 
aku pon xsempurna :(

Monday, 20 February 2012

awak memang da berubah :(

awak saya memang da xkenal lagi diri awak , 
sikap awak dah berubah 100% ,
saya dah xfaham diri awak , 

saya dah cuba memahami awak , 
tapi akhirnya saya sendiri buntu untuk memahaminya , 
segala ape yang terbuku di hati saya ,
sudah saya luahkan pada awak ,

tapi awak , sikit pun xendahkan ape yang saya perkatakan ,
bagi awak ape yang sya luahkan hanya perkara biasa ,
hati awak yang dulu umpama kapas sudah bertukar menjadi batu , 
awak jugak dah buat saya hilang kepercayaan dan rasa cinta ,

saya dah xtahu nak mengadu pada sape lagi tentang masalah2 saya ,
sebelum ni awak sering ada bila saya perlukan awak , 
tapi skarang saya bersendirian , 
saya terpaksa pendamkan perasaan saya ni dalam hati ,
hanya tuhan saja yang tahu betapa terlukanya hati sya  ni ,

mana awak bila saya perlukan awak ?
mana kasih sayang awak ?
mana cinta yang awak taburkan pada saya sebelum ni ?
mane janji dan sumpah awak dulu ?

saya sentiasa berpegang pada sumpah dan janji awak ,
tapi awak seolah-olah mengabaikannya , 
awak xfikirkan perasaan saya , 

ape yang terjadi pada awak sayang ?
tolong la balik semula pada sikap lama awak , 
saya perlukan awk yang lama , 
bukan sekarang yang xendah dan xperdulikan saya , 
saya perlukan cinta awak ,
saya perlukan awk untuk semangat saya dalam belajar ,
saya lemah tanpa awak , 
saya perlukan awak sayang , 







Wednesday, 15 February 2012


a thousand years



Heartbeats fast
Colors and promises
How to be brave
How can I love when I’m afraid to fall
But watching you stand alone
All of my doubt suddenly goes away somehow
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don’t be afraid I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more

Time stands still
Beauty in all she is
I will be brave
I will not let anything take away
What’s standing in front of me
Every breath
Every hour has come to this
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don’t be afraid I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more

And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I love you for a thousand more

One step closer
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don’t be afraid I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more

And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I love you for a thousand more

Wednesday, 8 February 2012

akhirnya saya tahu awak tipu saya ,
thanks sangat awak sebab awak dah tipu saya ,
awak dah buat saya mengalirkan air mata saya ,
awak dah buat hati saya terluka yang amat sangat ,
awak tinggalkan saya disaat saat saya perlukan awak , 

ya allah , 
sumpah hati ni terluka yang amat sangat ,
hati ni dah xkuat nak hadapi dugaan ini ,
hati ni dah xsetabah dulu ,

ya allah ,
sungguh besar dugaan mu terhadap hamba mu yang lemah ini ,
kenapa begini dugaannya ,

====================================

Monday, 6 February 2012

walaupun awak sibuk dengan kerja awak ,
awak tetap yang teristimewa dalam hidup saya ,
saya hargai saat-saat bersama awak ,
saat-saat yang mungkin xdapat saya lupakan ,














i'm really miss you ...

ok sumpah hati saya dah betul-betul terluka ,
terima kasih awak ,
terima kasih ....


















waiting :(


dah lebih seminggu awak xcol saya ,
msj awk pon satu atau dua keping je ,
saya sunyi , 
nape awak ?
ape salah saya ?
saya akan tetap menunggu ! 


Sunday, 5 February 2012

acah je

awak sebelum ni saya slalu mintak putus dari awak , 
saya slalu ugut nak tinggal awak ,
saya suka buat macam tu sebab bile saya cakap macam 2 , 
awak mesti majuk , and awak mesti cakap nak datang jumpa saya , 
awak cakap awak nak kerat-kerat mamat yang rampas saya dari awak ,
awak xkan tinggalkan saya walau ape pon yang jadi ,
saya tetap milik awak kan ?

tapi skarang awak menjauhkan diri dari saya ,
awak dah mula cakap yang tempat awak kje tu bz ,
saya faham sebab saya pernah kje kat situ ,
saya tahu keadaan kat situ , 
dan saya tahu sejarah kat situ ,

awak , saya bleyh faham awak ,
tapi bukan dengan cara macam ni ,
bukan dengan cara awak ketepikan saya , 
awak xhiraukan saya ,
awak , awak ,awak , !  

dah banyak kali saya ungkit hal ni dalam blog saya , 
awak tahu kenapa ?
sebab awak xpenah berubah , 
awak masih macam tu ,
dah hampir sebulan awak macam ni , 
sampaikan hari bersejarah kita pon awak lupa , 
inikan benda lain , 
kenape ek awak ?
kenapa ?
kenapa ?

saya dah buntu , 
saya dah xtahu lagi macam mane nak huraikan crita kita ni , 
apekah penghujung cinta kita ?
adakah pengorbanan saya selama ni BERBALOI ?


kenapa ?

awak , 
macam yang saya cakap sebelum ni 
awak bz sangat dengan kje awak 
dan saya tetap setia menunggu awak
tapi .. 
sampai ke hari ni awak masih sibuk ,
awak xhiraukan saya pon ,
awak bz dengan kje awak,
awak letak saya kat tepi,
awak buat seolah-olah saya xwujud ,

kenapa awak ?
saya dah cuba untuk xfikir benda bukan-bukan ,
sebab saya xnak keruhkan hubungan kita ,
saya xnak gaduh ngan awak ,

tapi disaat itu jugak la macam-macam gambaran terdetik ,
macam-macam benda bermain di fikiran saya ,
naluri saya berkata awak dah ada yang lain .

========

awak , kadang-kadang bile terdetik perasaan tu ,
saya rasa takut sangat-sangat ,
saya takut ape yang saya fikirkan tu adalah realiti ,
saya dah cuba singkirkan perasaan tu ,
tapi hati saya kuat mengatakan kebenarannya ,

saya dah xtahu nak luahkan pada sape rase hati sya ni , 
blog ni je yang menjadi tempat luahan perasaan sya , 
sekurang-kurangnya blog ni buat saya rase lega ,

awak tahu x ?
sekarang ni saya lebih suka menyendiri ,
saya suka keluar sorang-sorang ,
pegi mane-mane pon saya suka sorang-sorang ,
tapi pernah awak tanye saya kenpa saya macam tu ?
awak xpernah tanye saya ape masalah saya ,
awak xpenah tanya saya macam mane ,

awak , sumpah skang saya teramat perlukan awak , 
saya nak awak layan saya macam dulu-dulu ,
saya xnak kate-kate ibu saya menjdi betul ,
saya nak buktikan pada ibu dan keluarga saya ,
awak boleh bahagiakan saya ,
awak yang terbaik untuk sya ,

awak tolong la ,
tolonglah kembali pada asalnya ,
tolong jangan jarakkan diri awak dari saya ,
tolong jangan tinggalkan saya ,
tolong jangan buat saya menangis lagi ,
saya perlukan awak untuk kehidupan saya , 
saya nak bersama awak sampai saya berjaya , 
hanya awk SUKRI <3


sayang



awak , sumpah saya rindukan awak
saya perlukan awak
saya rindukan saat-saat bersama awak 
saya rindu awak :(

Wednesday, 1 February 2012

perlu ke ?

orang slalu cakap , 
kita hanya merancang tapi tuhan yang menentukan , 
memang betul pepatah tu , 
dan aku redho dengan setiap yang terjadi ,

semalam aku tersentap dengan ape yang terjadi , 
bile mula-mula aku bukak fb , 
msj pertama dari kau yang aku terima , 
muka kau terpampang di screen lappy aku ni , 
yang buat aku lagi sedih bila , 
bila kau bersama insan lain , 

aku dah cuba sedaya upaya untuk lupakan kau , 
tapi knape kau datang balik dalam hidup aku ?
perlu ke kau datang pada aku balik ?
datang dalam hidup aku balik ?
ape lagi yang kau nak dari aku sebenarnya ?

terlampau bnyk persoalan yang bermain di minda aku ?
tapi satu pon tak terjawap persoalan tu ,

kau datang balik dalam hidup aku untuk membuat aku derita kan ?
kau seronok bila melihat aku sengsara ?
tergamaknya hatimu , 
??????????