myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Sunday, 5 February 2012

kenapa ?

awak , 
macam yang saya cakap sebelum ni 
awak bz sangat dengan kje awak 
dan saya tetap setia menunggu awak
tapi .. 
sampai ke hari ni awak masih sibuk ,
awak xhiraukan saya pon ,
awak bz dengan kje awak,
awak letak saya kat tepi,
awak buat seolah-olah saya xwujud ,

kenapa awak ?
saya dah cuba untuk xfikir benda bukan-bukan ,
sebab saya xnak keruhkan hubungan kita ,
saya xnak gaduh ngan awak ,

tapi disaat itu jugak la macam-macam gambaran terdetik ,
macam-macam benda bermain di fikiran saya ,
naluri saya berkata awak dah ada yang lain .

========

awak , kadang-kadang bile terdetik perasaan tu ,
saya rasa takut sangat-sangat ,
saya takut ape yang saya fikirkan tu adalah realiti ,
saya dah cuba singkirkan perasaan tu ,
tapi hati saya kuat mengatakan kebenarannya ,

saya dah xtahu nak luahkan pada sape rase hati sya ni , 
blog ni je yang menjadi tempat luahan perasaan sya , 
sekurang-kurangnya blog ni buat saya rase lega ,

awak tahu x ?
sekarang ni saya lebih suka menyendiri ,
saya suka keluar sorang-sorang ,
pegi mane-mane pon saya suka sorang-sorang ,
tapi pernah awak tanye saya kenpa saya macam tu ?
awak xpernah tanye saya ape masalah saya ,
awak xpenah tanya saya macam mane ,

awak , sumpah skang saya teramat perlukan awak , 
saya nak awak layan saya macam dulu-dulu ,
saya xnak kate-kate ibu saya menjdi betul ,
saya nak buktikan pada ibu dan keluarga saya ,
awak boleh bahagiakan saya ,
awak yang terbaik untuk sya ,

awak tolong la ,
tolonglah kembali pada asalnya ,
tolong jangan jarakkan diri awak dari saya ,
tolong jangan tinggalkan saya ,
tolong jangan buat saya menangis lagi ,
saya perlukan awak untuk kehidupan saya , 
saya nak bersama awak sampai saya berjaya , 
hanya awk SUKRI <3


No comments:

Post a Comment