myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Sunday, 5 February 2012

acah je

awak sebelum ni saya slalu mintak putus dari awak , 
saya slalu ugut nak tinggal awak ,
saya suka buat macam tu sebab bile saya cakap macam 2 , 
awak mesti majuk , and awak mesti cakap nak datang jumpa saya , 
awak cakap awak nak kerat-kerat mamat yang rampas saya dari awak ,
awak xkan tinggalkan saya walau ape pon yang jadi ,
saya tetap milik awak kan ?

tapi skarang awak menjauhkan diri dari saya ,
awak dah mula cakap yang tempat awak kje tu bz ,
saya faham sebab saya pernah kje kat situ ,
saya tahu keadaan kat situ , 
dan saya tahu sejarah kat situ ,

awak , saya bleyh faham awak ,
tapi bukan dengan cara macam ni ,
bukan dengan cara awak ketepikan saya , 
awak xhiraukan saya ,
awak , awak ,awak , !  

dah banyak kali saya ungkit hal ni dalam blog saya , 
awak tahu kenapa ?
sebab awak xpenah berubah , 
awak masih macam tu ,
dah hampir sebulan awak macam ni , 
sampaikan hari bersejarah kita pon awak lupa , 
inikan benda lain , 
kenape ek awak ?
kenapa ?
kenapa ?

saya dah buntu , 
saya dah xtahu lagi macam mane nak huraikan crita kita ni , 
apekah penghujung cinta kita ?
adakah pengorbanan saya selama ni BERBALOI ?


No comments:

Post a Comment