myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Friday, 27 January 2012

awak dah mula berubah :(

awak saya sedih sangat sekarang , 
awak dah mula berubah ,
awak terlampau sibuk dengan kerja awak ,
smpai saya awak abaikan ,
awak buat saya macam tak pernah wujud dalam hidup awak ,

awak tahu x ?
tiap saat saya tunggu msj dari awak ,
sy tnggu panggilan col dari awk, 
tp xde awk , 
awak terlampau sibuk ,
awak xhiraukan saya dah ,
kenapa awk ?

awak nak saya fahami keadaan awak ,
awak nak saya fahami kerja awak ,
ok saya dah cuba tok fahami semua itu ,
tapi kenapa satu msj pon susah sekarang awak nak sent kat saya ,
apatah lagi col , 

saya faham awak terpaksa bgn awal pagi lagi , 
saya tolong kejutkan awak sebab saya tahu awak xbleyh bangun sendri ,
tiap-tiap pagi sya akan kejut awak tepat kul 5 am ,
pukul 6 awak dah msuk kje ,
sblom msuk kje satu msj awak akn slalu sent kat sy ,
sy happy bile dpt msj dri awk ,
tp bile awk dah smpai tmpt kje awk ,
awk dah mula lupakn sy ,
bila awk blk kje kul 8 atau 9 awak dah pent ,
awak mesti nak rehat ,
awak mesti ngnatok ,
saya faham awkk ,
tapi xkan setengah jam pon awak xbleyh nak luangkan masa tok sy ,

awak dah buat sya mula ragu terhadap cinta dan kesetiaan awk ,
awak dah mula buat saya rasa bosan ngn awak ,
awak dah mula buat saya xpenting dalam hidup awak ,

tapi ketahuilah awk ,
saya tetap cuba untuk hapuskan segala perasaan curiga terhadap awak ,
saya akn cuba tok lebih memahami , 
saya sentiasa tunggu awak ! 
saya akan tunggu awak ! <3

tahniah awak :D

awak hari ni sy xtahu macam mane nak huraikan perasaan sy ni ,
sedih pon ade , happy pon ade ,
sy sedih sbb lepas ni mungkin sy da xley lepak-lepak ngn awak mcm dlu da , 
sy happy sbb hari ni hari yang paling bahagia tok awak ,

tahniah awak sebab awak dah bergelar suami kepada slh seorang calon pilihan awk dan family ,
sy happy diatas perkahwinan awk ni , 
i will miss u , 

Sunday, 8 January 2012

new sem new member's :(

hello frens ,
esok bermulanya semester baru aku ,
sem 2 , 
so maknenya ade kwn baru jugakk la , , 
takut sgt-sgt :(
nak kls dlu , plezz

Sunday, 1 January 2012

mungkin esok xakan menjelang lagi


life is changing once in every minute
sometimes life is a shadow and sometimes its sunny
every minute here
live to the fullest, whatever's today
may or maynot stay the same
every minute here
sometimes life is a shadow and sometimes its sunny
every minute here
live to the fullest, whatever's today
may or maynot be tomorrow
someone who loves u whole heartedly
is really very hard to find
incase there's someone like tht anywhere
then, tht person's the best thing than anythin else0
pls hold tht hand
tht lucky person may or maynot be tomorrow
every minute here
live to the fullest, whatever's today
may or maynot be tomorrow
shadows frm the eyelids
close if anyone comes
try n control ur crazy heart
heart continues to beat
but, remember, whatever's here this minute
tht story may or maynot be tomorrow
every minute here
live to the fullest, whatever's today
may or maynot be tomorrow
every minute here
live to the fullest, whatever's today
may or maynot be tomorrow