myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Friday, 27 January 2012

tahniah awak :D

awak hari ni sy xtahu macam mane nak huraikan perasaan sy ni ,
sedih pon ade , happy pon ade ,
sy sedih sbb lepas ni mungkin sy da xley lepak-lepak ngn awak mcm dlu da , 
sy happy sbb hari ni hari yang paling bahagia tok awak ,

tahniah awak sebab awak dah bergelar suami kepada slh seorang calon pilihan awk dan family ,
sy happy diatas perkahwinan awk ni , 
i will miss u , 

No comments:

Post a Comment