myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Friday 27 January 2012

awak dah mula berubah :(

awak saya sedih sangat sekarang , 
awak dah mula berubah ,
awak terlampau sibuk dengan kerja awak ,
smpai saya awak abaikan ,
awak buat saya macam tak pernah wujud dalam hidup awak ,

awak tahu x ?
tiap saat saya tunggu msj dari awak ,
sy tnggu panggilan col dari awk, 
tp xde awk , 
awak terlampau sibuk ,
awak xhiraukan saya dah ,
kenapa awk ?

awak nak saya fahami keadaan awak ,
awak nak saya fahami kerja awak ,
ok saya dah cuba tok fahami semua itu ,
tapi kenapa satu msj pon susah sekarang awak nak sent kat saya ,
apatah lagi col , 

saya faham awak terpaksa bgn awal pagi lagi , 
saya tolong kejutkan awak sebab saya tahu awak xbleyh bangun sendri ,
tiap-tiap pagi sya akan kejut awak tepat kul 5 am ,
pukul 6 awak dah msuk kje ,
sblom msuk kje satu msj awak akn slalu sent kat sy ,
sy happy bile dpt msj dri awk ,
tp bile awk dah smpai tmpt kje awk ,
awk dah mula lupakn sy ,
bila awk blk kje kul 8 atau 9 awak dah pent ,
awak mesti nak rehat ,
awak mesti ngnatok ,
saya faham awkk ,
tapi xkan setengah jam pon awak xbleyh nak luangkan masa tok sy ,

awak dah buat sya mula ragu terhadap cinta dan kesetiaan awk ,
awak dah mula buat saya rasa bosan ngn awak ,
awak dah mula buat saya xpenting dalam hidup awak ,

tapi ketahuilah awk ,
saya tetap cuba untuk hapuskan segala perasaan curiga terhadap awak ,
saya akn cuba tok lebih memahami , 
saya sentiasa tunggu awak ! 
saya akan tunggu awak ! <3

No comments:

Post a Comment