myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Wednesday, 1 February 2012

perlu ke ?

orang slalu cakap , 
kita hanya merancang tapi tuhan yang menentukan , 
memang betul pepatah tu , 
dan aku redho dengan setiap yang terjadi ,

semalam aku tersentap dengan ape yang terjadi , 
bile mula-mula aku bukak fb , 
msj pertama dari kau yang aku terima , 
muka kau terpampang di screen lappy aku ni , 
yang buat aku lagi sedih bila , 
bila kau bersama insan lain , 

aku dah cuba sedaya upaya untuk lupakan kau , 
tapi knape kau datang balik dalam hidup aku ?
perlu ke kau datang pada aku balik ?
datang dalam hidup aku balik ?
ape lagi yang kau nak dari aku sebenarnya ?

terlampau bnyk persoalan yang bermain di minda aku ?
tapi satu pon tak terjawap persoalan tu ,

kau datang balik dalam hidup aku untuk membuat aku derita kan ?
kau seronok bila melihat aku sengsara ?
tergamaknya hatimu , 
??????????

No comments:

Post a Comment