myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Monday, 20 February 2012

awak memang da berubah :(

awak saya memang da xkenal lagi diri awak , 
sikap awak dah berubah 100% ,
saya dah xfaham diri awak , 

saya dah cuba memahami awak , 
tapi akhirnya saya sendiri buntu untuk memahaminya , 
segala ape yang terbuku di hati saya ,
sudah saya luahkan pada awak ,

tapi awak , sikit pun xendahkan ape yang saya perkatakan ,
bagi awak ape yang sya luahkan hanya perkara biasa ,
hati awak yang dulu umpama kapas sudah bertukar menjadi batu , 
awak jugak dah buat saya hilang kepercayaan dan rasa cinta ,

saya dah xtahu nak mengadu pada sape lagi tentang masalah2 saya ,
sebelum ni awak sering ada bila saya perlukan awak , 
tapi skarang saya bersendirian , 
saya terpaksa pendamkan perasaan saya ni dalam hati ,
hanya tuhan saja yang tahu betapa terlukanya hati sya  ni ,

mana awak bila saya perlukan awak ?
mana kasih sayang awak ?
mana cinta yang awak taburkan pada saya sebelum ni ?
mane janji dan sumpah awak dulu ?

saya sentiasa berpegang pada sumpah dan janji awak ,
tapi awak seolah-olah mengabaikannya , 
awak xfikirkan perasaan saya , 

ape yang terjadi pada awak sayang ?
tolong la balik semula pada sikap lama awak , 
saya perlukan awk yang lama , 
bukan sekarang yang xendah dan xperdulikan saya , 
saya perlukan cinta awak ,
saya perlukan awk untuk semangat saya dalam belajar ,
saya lemah tanpa awak , 
saya perlukan awak sayang , 







No comments:

Post a Comment