myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Thursday 23 February 2012

suka menyepikan diri (:

sekarang aku lebih suka menyendiri ,
sebab lagi senang duk sorang-sorang ,
xpayah nak pk hati n perasaan orang , 
tapi xdinafikan kita memang memerlukan sahabat dalam hidup kita ,
tai sekarang aku xrasa aku ada sahabat , 

aku kat rumah pon wat hal sendri je ,
yela kan mungkin orang dalam rumah ni xsuka dengan aku , 
diorang xnak terus terang ngan aku , 
diorang lagi suka share crita-crita and rasa xpuas dengan geng-geng diorang , 

tapi aku xkisah pon pasal bnda-bnda ni , 
aku dah muak dengan situasi ni , 
berdiam diri lebih baik dari aku tarik muka , 
so xde sape-sape nak terasa hati ,

and untuk korang yang berada satu rumah n satu bilik ngn aku , 
just terus terang lau korang rasa xsenang or xsuka ngan prangai aku , 
aku boley faham sebab kadanh-kadang kita xsedar cara kita macam mana ,
so bila korang dah bgtau ape yg kurang dan xberapa elok ada pada aku , 
mungkin aku boleh cuba untuk perbaiki kelemahan aku tu ,

aku harap korang terus terang ngn aku , 
and aku xnak gaduh ngan korang , 
aku happy sbb jadi kawan korang and yg penting aku sayang korang ,,

untuk pengetahuan korang aku dah mula rasa perubahan hubungn kita , 
so hope korang faham and tau jalan penyelesaian nya , 
kalau ada salah silap aku , aku mohon beribu kemaafan , 
aku pon xsempurna :(

No comments:

Post a Comment