myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Thursday 8 March 2012

akhirnya ,,,

awak akhirya saya terpaksa buat keputusan yang berat 
saya terpaksa lepaskn awak .
saya dah xmampu untuk bertahan lagi ,
saya dah xmampu untuk bersabar lagi , 
mungkin ni semua adalah balasan untuk saya , 
saya terima dengan redho walaupun pada zahir dan batinnya saya dah xberdaya ,
saya dah hilang semangat untuk terus hidup , 
tapi saya tahu saya xboleh kalah , 
saya xboleh menyerah ,
saya kene kuat , 
saya masih ada orang yang menyayangi saya , 

saya terpaksa buat satu keputusan yang teramat berat ,
saya dah pon kehilangan awak ,
saya dah kehilangan awak , 
...................................................................................................................

No comments:

Post a Comment