myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Tuesday, 9 August 2011

7/8/2011

saat2 bersama insan tersayang <3

 aku yg malu bergambar ~~ hehe


 bf aku and anak buah aku yg bongsu,, 
comey un ?


 lg bf aku and anak2 buah aku,,
sweet lorh ;)


sukri+eydaa


aku appy sgt2 time nieyh,,
aku plan nk jumpe ary sabtu but xjd plk atas sbb2 yg tertentu,,
so aku pk punyer pk cm ne nk jmpe pakwe aku ni....
and aku dpt jawapannyer,,
aku suh dye dtg awi ahad and kitaowng jumpe kat masjid jameq,,
aku ngn 2 owang akak aku g masjid jamek,,,
aku jmpe dye at sne,,
first2 jmpe aku ase cm nk peluk dy kuat2,,
coz aku terlmpau rndukn dye,,
dah sbulan lebih xjumpe,, urmm,, sedihnyer,,
dah abis membeli-belah kat masjid jamek,,
kitaowng blk umah akak aku,,
bf aku bukak puasa skali ngn aku kat umah akak aku,,
ptg 2 kul 5.30pm aku g bazar ramadhan ngn bf aku,,
dye blanja smua mknn yg aku nk mkn,,
tp time 2 aku xde slera nk mkn,,
nk tahu npe ?
hehehe
msti la sbb dye kejut aku yg tengah tdo tok g bazar,,
so aku g bazar pon ngn mamai ag,,
adoii,, potong stimm btoi pkwe aku nieyh,, :)
mse berbuka lak aku pkse dye mkn nasi bnyk2 sbb aku thu dye malu,,
hehehe, , , , , , , , , , 

No comments:

Post a Comment