myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Friday, 7 October 2011

kisah aku dan sidia :)

awak thu x ?
pertemuan semalam membuat sy mnjdi seorang yg sgt bhgia,,
sy sgt hargai masa2 sy dengan awk,,
awk snggp dtg jauh2 semata2 nk jmpe sy ,,
awk kate awk sggp buat ape sje tok sy ,,
asalkn sy appy ,,
sy terharu sgt2 awk cakap cm 2 ,,
sy rasa sy la awek yg plg bertuah skali ,,
awk tau x ? 
sejak sy mengenali awk,,
sy dah bnyk berubah ,,
sy dah xmcm dlu2 lg,,
sy dah xcube tok kapel rmai2 lg ,,
sy dah cube tok stia ,,
sy rasa bile awk muncul dlm idop sy ,,
awk la penyeri idop sy ,,

awk tau x knape sy syg awk ?
sbb slama 4 bulan kita kapel,,
awk xpenah lupa tok ucapkan yg awk syg sy sgt2 ,,
tiap2 pg bile awk nk g kje awk akn msj sy ,,
awk ckp "syg,b dah otw nk g kje ni "
bile sy bgn dari tdo msti ade je msj awk,,

tp bile sy bgn dari tdo mj awk xde ,,
msti sy tertanya2 npe awk xmsj,,
sy terus col awk ,,
and awk bgtau yg awk bgn lewat ,,
hehehe , , sweet larr awk nieyhh ,,
sy mati2 ingt awk dah lupakan sy ,,
dan tiap2 kali awk nk blk kje jugak awk akn msj sy ,,
awk ckp " syg,b dah blk kje ni " 
bile sy bace msj 2 sy senyum sorag2 ,,
sbb sy rase di hargai disisi awk ,,

tp knape bile disaat sy bhgia family sy xdpt trima awk ?
sy sedih sgt2 bile family sy xdpt trima awk,,
tp sy bangga ngn awk,,
awk still dapat bersabar n tetap nk  teruskn hubungn kita ,,
kate awek mungkin family sy xdpt trima awk lg,,
dan mungkin jugak family sy tkt sy xdpt nk focus dlm study ,,
awk redho dgn ape yg jd ,,
kate awk klau dah jodoh kita xkan kemana ,,
 tp smpai bile awk sy nk kne sorok2 kn ubungn kita ni ?

tiap kali sy dgn family sy ,,
sy terpksa berdiam dri,,
sy xleyh msj awk ,,
sy xelyh nk col awk ,,
awk pon terpksa diam ,,
sy thu awk tengah tggu msj dri sy kan ?
dalam diam2 sy cube jugak msj awk ,,
sy ingt awk xnk reply,,
tp cepat je awk reply ,,
awk rndu sy ek ?
kesian awk kan dapat awk mcm sy ni ,,
sbb terpksa berpura2 depan family ,,
semata2 nk family berpuas hati ,,,,

awk jgn risau,,
walau ape yg jd,,
sy tetap dengan jnji sy kat awk,,
sy jnji yg kalau jodoh kita ,,
sy akn tggu dan sbr dengan smua dugaan ni,,
sy xkan cari teman hidup lain sbagai pengganti awk ,,
sy akan tetap terus menyayangi dan mencintai awk ,,
sy buat smua ni pon sbb sy xnk awk terluka,,
dan sy terpksa jge hati family sy ,,
sbb sape xsayang abah dan ibu kan ?
sy xnak sape2 terluka disebbkn ubungn kita ni,,
termasuk jugak awk ,,
sy arap awk tetap sbr dengan smua ni,,

sy xnk suatu ari nnt awk tngglkan sy,,
dah xde lg msj2 yg awk hantar ,,
dah xde lg msj yg sy nk kne bce ble bgn dri tdo,,
dah xde lg orang nk bg sy strawberry ,,

sy nk awk terus disisi sy ,, 
bleh x awk ?


No comments:

Post a Comment