myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Thursday, 24 November 2011

awak sy rindu awk :(

awak dah hampir dua bulan saya tak jumpa awk ,
saya rindu sangat-sangat dekat awak ,
ape khabar awak kat sane ek ?
memang la tiap-tipa hari saya mesej awak tp awak tahu x ?
hati saya ni sering terfikirkan awak ,,
awak kat sane sihat ke x , makan ke x , ingat saya ke x, , ?

















awak tiap saat saya teringatkan awak ,
saya rindu sangat dekat awak ,
saya nak awak ada depan saya macam dulu-dulu ,
awak datang secara mengejut depan saya bila dekat lrt ,
awak datang bawak strawberry kat saya ,
awak bawak saya pegi jalan-jalan sambil makan ,
rindunya saya saat tu awak ,
saya nak peluk awak ,
saya rindu nak kiss pipi awak ,
saya rindu nak buat awak marah , jelez kat saye ,
saye suke sangat bile tengok awk jeles ,
cute sangat awak mase 2 , ,
awak macam frust sgt2 , hehe

















awak sumpah saya cakap saya sayang awak sangat-sangat ,
walaupon family saya tak merestui hubungan kita ,
saya masih tetap degil ,
saya masih lagi berhubungn dengan awak ,
awk tahu tak sebab ape ?
sebab saya terlampau sayang dan cintakan awk !
dan saya tak nak kehilangan awak ,

















awak saya harap segala pengorbanan saya ni ada hasil nya,
hasil yang akan membuatkan saya berpuas hati ,
hasil yang tak akan menyakitkan hati sape-sape termasuk awak !
saya harap lepas ni saya masih boleh menatap mata jernih awak ,
saya boleh lagi bercakap dengan awak ,
saya juga harap agar hati awak pada saya xberubah ,
cinta awak pada saya tak akan berubah sampai bile-bile ,
sama macam hati saya yang sentiasa menyintai awak ,
dan saya tak nak hubungan kita hanya sampai sekerat jalan saja ,
biarlah cinta kita berakhir dengan hembusan nafas terakhir saya ,
love for ever eyyi , , eyda + ayie <3

No comments:

Post a Comment