myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Tuesday 26 July 2011

himm

 MOHD SUKRI B SAIDIN
dye insan yg teramat2 aku cintai , , 
hanye dye pemberi kekuatan untuk aku, , 
27/5/2011 tarikh di mana aku dan dye mnjdi spasang kekasih,,
aku mnjdi slh sowang insan yg bahagia di dunia ni , , 
aku teramat2 mncintai dirinya,,
bg aku rupa paras,harta,pangkat n darjat xpenting,,
yg penting ketulusan n kejujuran hati nurani dye,,
ape pon halangn and cobaan yg bakal menimpa,,
akan aku hadapinya dengan hati yg tabah,,
cinta and syg aku akan tetap pd dirinya smpai ke akhir hayat,,

kdg2 aku terfikir ape yg istimewanya dye smpai aku terlalu cinta dye ?
knpe aku terlapau sygkan dye ?
sehinggakan aku sanggup berubah untuk mnjdi seowang yg setia ! 
walhal aku xpernah pon ade niat dihati untuk setia,,
aku xpenah ade kepercayaan untuk seowng yg bernama LELAKI ~
tp setelah khdiran dye dlm idopku,, 
aku mula berubah,, bg aku dye adalah segalanya,,

b,, ketahuilah bhwa hnya b di hati syg,,
hanya b satu2 nya insan yg bertahta di hati syg,,
tiada dua dan tiga nya ,,
HANYA B je,,

YA-ALLAH berkatilah hubungan kami ini,,
AMIN ~~

No comments:

Post a Comment