myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Friday 29 July 2011

kami :(

 dilla,tyra,sophia,eyda,lysaa,mimie
 ell,eyda,tyra,ros,syira,sophia
anna,ros,tyra,ell,eyda

dlu persahabatan kami antara yg paling top skali,,
kami dalam stu umah ni smua nyer gila2,,
mne2 nk pegi msti g rmai2 punyer,,
best sgt2 time 2,, 
aku ase cm bersyukur sgt2 dapat fwenz stu umah cm diownag,,
dlm msa 1 bulan kami mngenali hati budi msg2,,

slepas sbulan lamenyer perkenalan kami,,
aku rsekan yg kami xlg cm dlu2,,
smua cm dah wat haluan msg2,,
aku kdg2 rase sunyi sgt2 kat umah nieyh,,,
xcm dlu lg,,

npe msti cm nieyh,,,
aku ingt persahabatn kitaowng akn kekal appy2,,
but sbulan jer yg kekal,,
skg pantang cakap lebih2 msti nk tengking2,,
npe msti cm nieyh ?

aku xmo cm nieyh,,
aku nk cm first2 aku dtg sni,,
tyra yg aku mula2 knl dlu,,
ros aku mula2 rapat dlu,,
sophia yg slalu mnsihati kitaowng,
yin yg slalu bertnggungjawab atas smua hal alam umah ni,,
lysa yg slalu wat aku tersenyum,,

smua 2 dah ilang,,
smua dah leka ngn sikap masing2,,
slalu je nk gaduh2,,,
slalu jer ade yg xpuas aty,,

ell aku bkn sngaja nk tengking ko mse netball awi 2,,
tp aku just trasa ngn ko,,
ko wat aku cm kuli ko,,
wat aku cm xde prasaan ,,
ko pk nk lepas kojer,,
ko xpk aku snggp tipu lecture sbb nk bela ko ! 

aku mngharapkn kowang2 cm dlu2 blk,,,
aku kat sni dah xde owang lain ag slain kowang smua,,
so plezz jgn cm  nieyh kwn2 ku !
pertahankn kata2 mu dlu,,
yg kita kwan yg plg top at desasiswi nieyh ~~

maafkan akuh !

1 comment:

  1. eydaa, aku tak marah kau. aku marah dengan semua yg ada kt situ. cuba kau letakkan diri kau di tempat aku, apa kau rasa bila sorang2 group lain tanpa kwn2 yg kau anggap bf forever. cuba kau renungkan sekejap, dah lah tu benda kecik. aku tak nk pasal benda tu gaduh2. seriously, semuanyaa lain di sbbkan semua ada yg terasa antara satu sama lain. kita dtg berlainan negeri, jadi tak semua sama kepala dan boleh menerima baik dan buruk kta :) ingat kita satu keluarga sampai bila2, aku sayang kan kau eyda aku syg kan semua dlm rumah tu :')
    baby eydaaa :) buang yg keruh ambil yg jernih, lupakan perit yg dulu, anggap semua tu jadi panduan dan ikhtibar kita dlm persahabatan :))

    ReplyDelete