myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Wednesday 24 August 2011

lay day exam for mid-term :)

stelah sekian lama menunggu,,
akhirnye esok adalah hary terakhir aku exam,,
hurgh,, aku dah rase mcm nk naik gile dah sejak exam nieyh,,
dah terlebih2 study plk,, tp still jugak xpaham,,
tp aku puas aty dah sbb at least aku dah berusaha sebaik yg mungkin ,, 
hahahahahaha,, esok aku bleyh tarik nafas pnjg2 sbb dah xyah susah2 nk study gile2 lg,, 

urmm,, just think about hary raya will be coming soon,,
xsbr rasenyer nk tggu blk klantan nieyh,,
dah 2 bln xjmpe my mother n my father,, 
also my young sis n brother,, 
rndu nk lepak ngan kawan2 skolah,, 
miss+miss+miss+miss , , :)

anyway,, i wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , ,
aku nk mintak maaf for all my friend and sape2 yg ade trase aty ngn aku,, 
or adew yg aku terkasar bhsa or termengumpat !
and for my lovly bf,, syg mntk maaf lau syg adew wat slh kat b slama perkenalan kita nieyh,,
syg slalu marah2 b,, tengking2 b,,
syg mntk maaf tau b mucux,,
b always in my heart dear,, 
LASTLY SELAMAT HARI RAYE SMUA ~~




No comments:

Post a Comment