myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Saturday 24 September 2011

mengimbau kenangan lalu , ,

rindu sgt2 saat aku bekerja di HERITAGE HOTEL,,
saat dimana aku amik order , angkat pinggan , gelak2 ngn staff2 lain,,
rndu ngn smua staff2 heritage,,
rndu kat man,kak yanie,kak yantie,ieha,ijey,nal,bob,syiraa,santosh,guna,uncle,chef yus,
and rmai lg,,
rndu yg teramat2 sgt kt diorang ,,
skg dah rmai staff2 dah xkje kat stu lg,,
adew yg blk ke negeri masing2,,
adew yg sambung blaja,,
adew yg kje ,,
umm,,rndu sgt2,,
klau la mse boleyh diputar kembali,,
alangkah bhgia nyer aku,,

 rehat time , , posing dlu :)
 santosh yg bajet encem,, suke amik gmbr gile2,, :P
 man , , hehe :)
 at bar , , hehe
 pegangg jer,, ok :)
 ari terakhir berada di heritage,, :(
ni larhhhh tempat kerja aku ,,
comey unn ,,
di waktu malam  !

No comments:

Post a Comment