myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Friday 23 September 2011

sy dah,anda bila lg ?

tanggal 21/09/2011
aku mnjadi seorang yg sgt brani ,,
hahaha,,  ntah la naper aku bleyh brani sgt2,,
and something happen when i do it ,,
adoii,, malu2 ,,
i will tell u when u see my pic first ,,
hehehe




first aku derma darah aku ikut tgn kanan,,
but nurse 2 cakap darah aku ada darah beku,, so xdapat nk guna darah aku yg tangn kanan,,
so terpaksa la dye amik darah aku yg belah kiri,,
adoii,,skt sgt2 sbb terpksa cucuk dua kali,,
and bile dah setel, 
akak yg nak uruskan pasal sijil derma darah aku 2 ade mntk kad merah yg doktor bg 2,,
and mse 2 jugak la kad 2 ada ngn my frenz SOPHIA ,,
and aku pon p la mntk kad 2,,
smpai jer aku kat sophia,ell, and tyra,,
aku adew bgtau diorang yg aku rase loya and pening2,,
so diorang suh aku duduk atas krusi dlu,,
mse aku nk duduk 2 ,, aku dah rse cm aku tdo jer,,
upe2 nyer bile aku sedar aku dah terbaring kat lantai kolej,,
rupe2 nyer aku pitamm ,,
and doktor 2 cakap muka aku putih like paper,,
adoii,, malu sgt2 sbb terbaring kat atas lantai and rmai orang yg tengok aku,,
aku pon rse pelik mse aku bangun dari tidur 2 sbb aku terbaring,,
aku xthu apew2 ,,
hehehe,, and doktor 2 adew cheak blood pressure aku 2 ,,
dye cakap xdapat nk kesannn,,
dye suh aku duk baring dlu and adew yg kipasknn,,
dah lame aku baring 2 baru la ok ,,
umm,,, malu yg amat sgt,,
hahaha,,
but aku happy sbb aku dah brani tok derma darah,,
sblom ni tengok orang kne cucuk pon aku takut,,
and for your information darah aku JENIS B !
ape yg penting IKHLAS tau bile menderma bkn kerana terpaksa ,,
sekiann ,,,,,

No comments:

Post a Comment