myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Friday, 28 October 2011

^....^

kat blog ni je aku boleyh luahkn ape yg terbuku kat at aku ni,,
aku puas bile aku lepaskn sgalanya kat sni,,
sbb blog ni xpnh ponn jemu mngadap muke aku yg penuh dgn mslh ,,
ape yg aku alami ,,, 
ape yg aku lalui,,
susah senang kisah aku smua tercatit kat sni,,
aku dah xde spe2 lg tok aku luahkn sebak di hati,,
thanks my blog sbb sudi menjadi teman setia aku :(

No comments:

Post a Comment