myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Friday, 28 October 2011

manusia dan karenahnye :(

aku bkk story ni sbb aku dah terlmpau knl bnyk sgt jenis manusia,,
berbeza manusia dan juga caranya,,
aku bkn nk kutuk sape2,,
just ape yg aku pnh alami n lalui,,

aku ada sorang kawan ,,
bg aku dye kwn baik aku,,
temph perkenalan x mnjdi mslh pd kami,,
lama mahupun awal,,
aku syg dye sgt2,,
sbgai kwn aku nk dye susah sng ngn aku,,
aku sanggup lakukn ape je tok kwn aku ni,, 
aku xnk la sebut sape nme kwn aku ni coz aku xnk nnt dye trase at,,

umm,,, aku bukak cite ni sbb aku rse aku dah terlmpau sedih ngn prangai dye,,
time dye susah aku slalu ade ngn dye ,,
dye sakit kerr,, ade mslh ker,, 
aku nk lau dye susah aku sntiasa ade ngn dye,,
aku xnk nnt dye pk aku ni bkn jenis yg take care sal dye,,

but ape yg plg aku trase at bile,,
dye slalu pulaukn aku,,
dye wat seolah2 aku ni xwujud pon di sisi dye,,
mungkin kdg2 lawak jenaka aku yg bodoh ni membuatkn kau menyamph dgn aku,,
tp kau pon sdia maklum aku mmg mcm ni,,
aku mc ni pon abb aku nk kau sntiasa happy bile dgn aku,,
aku cube tok fahami kau,, 
tp npe kau xpnh nk cube tok fahami aku ? 

bile kau ade mslh aku akn tnye kau ,,
kau npe weh ? kau ok ker ?
tp bile aku dlm susah ade kau nk tnye aku ?
mmg aku xnafikn kau ada tolong aku dlm susah,,
kau bkn xpenah bntu aku,,
kau tau x ?
cre kau jugak membuatkn aku terasa ?
bile aku bercakap kau suka sgt tengking aku ,, 
seolah2 aku ni xpnh betol ,,
susah sgt ke kau nk ckp leklok ngn aku ?
susah sgt ke au nk wat cm ne aku wat ngn kau ?

lau kau adew mslh spe yg ade ngn kau ?
aku snggup lakukn ape je untuk orang yg aku syg,,
kau pon thu yg aku xkn boleyh mengasari orang yg aku syg ,,
aku lemah dgn orang yg aku syg .,,
mungkin sbb kau tau kelemahan aku ker,kau sewenang2 hati tok buat ape jer kat aku ?

sape aku pada kau weh ?
kawan ker aku pada kau ?
benci sgt ke kau kat aku ?
jijik sgt ke kau ade kawan cm aku ni ? 



No comments:

Post a Comment