myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Wednesday, 26 October 2011

jauh di sudut hati :(

ibu ,,
jauh di sudut hati dayah skang,,dyh amat terseksa ,,
dyh trluka,, dyh sedih sgt2 ibu,,,
jauh dlm sudut hati dayh ni bnyk tersimpn seribu penderitaan ,,
dyh tkt nk luahkn smua ni pada ibu ,,
dyh tkt ibu terluka ,,
dyh tkt ibu kecewa,,
dyh xnk ape yg bakal dyh katakn akn menguriskn hati ibu,,
jauh disudut hati dayh,,dyh nk ibu tau ape yg terbuku dihati dayah slama ni ,,

ibu dyh bkn nk berniat nk kurang hajar,
dyh kdg2 xpaham ngn kluarga kita bu,,
dyh kdg2 sedih dgn cara kluarga kita,,
dyh lau bleyh nk kluarga kita ni jd kluarga yg bhgia ,, 
dyh nk ibu n abh sntisa phm dyh,,

dyh xthu mcm ne nj jelasknn,,
dyh terseksa idop dlm keadaan mcm ni,,
dyh bleyhh tipu orang lain dgn raut wajah dyhh sekarang,,
dengn senyumann,, gelak ketawa,,
tp hati dayah sakit bu,,
hati dyh xtenang,,, hati dayah sakit ! 

dyh dah cube wat yg terbaik tok family kita tp npe abh xpenah nk brubah bu ?
smpai bile dyh nk idop dlm keadaan mcm ni,,
dyh bkn xnk tlg bu,,
tp dyh xbrani nk msuk cmpur dlm urusn ni ibu,,
dyh xnk nnt ade yg terluka bile dyh masuk cmpur,,
dyh xnk lukakn hati sape2 ,,
dyh xbleyh nk hadapi smua ni sorang2,,
dyh xthu nk ngadu kat sape bu,, 
dayah sunyi,,
dyh treseksa,,
dyh nk idop yg bhgia ngn ibu n abh,, dyh nk kita happy,,
dyh dah penat idop dlm mslh bu,,
smpai bile kita nk idop cm ni,,

dyh kagum ngn siffat ibu,,
bg dyh ibu adalh perempuan yg paling kuat,,
xpenah putus asa,,ape yg ibu wt msti tok kbaikn dyh,,
tp npe abh 

................................................................................. ?

No comments:

Post a Comment