myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Friday, 28 October 2011

saya sayang malaysia

haha,,
baru rse nk post sal ni plk,,
sbb bosan nyer pasai so aku post ler ,,
sbgai anak malaysia,,
aku bangga sgt2 di lahirkn di sini,,
malaysia negara yg penuh dgn keharmonian,,
wlaupon kadangkalaa kemajuan menyebabkn berlakunya pepecahan,,
hahaha , , 
( ape yg aku mngarut ni )
sory,, aku xpndai nk berpuisi2 ni,,
wlaupon aku skolh dlu amik plajaran SASTERA , ,
tp aku buknlah sasterawan yg berjaya !
hahahaha 
jom cuci2 mata tengok gambar aku n kawan aku yg semangat sygkn malaysia,,
rse bngga plk bile mcm nieyh,, hahahah 










comey x kami ?
ape2 pon yg korang nk cakap , kami thu yg kami mmg comeyy ,,( prasan jap )
first kai bju ni jln2 at shopping complex at TS rsa malu sgt,,
malu sbb aku n kwn aku ni jer yg kai bju ni,,
cm smangt sgt jerr,,
time jln2 dlm TS 2 adew jugak yg tegur kami n jerit MALAYSIA BOLEH !
hahaha , , hapy sgt2 time nieyh ,, 
malu bercmpur bangga tersemat di hati aku ^___^

No comments:

Post a Comment