myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Sunday, 30 October 2011

thanks my frenz :)

thanks tyra n family ko sbb dah bagi aku tompang umah ko sminggu , , 
aku appy sgt2 duk umah ko,,
mak ko baik jerrr,,
ag pon aku dah anggap family ko cm family aku jugak,,
mak ko pon baikk jer ngn aku,,
thanks sgt2 sbb dah menyusahkn korang ek,,
ape2 pon aku appy sgt2,,

 kat CONEPIZZA :)
 kat umah spupu tyra = nana
 tyra yg gila cmera !
 promote bju baru beli ! 
hahaha , , mengamok nk bju yg sma ngn aku n sophia jugak,,
akhirnyerr dptt ! 
( suke la 2 )
 aku pon tompang skaki bergamabr , , 
alah maklum lah , , 
aku pon gila cmare jugak :D
 nieyh kat kdai steamboat sunway:)
best sgt2 , , 
makan smpai lebamm , , 
with tyra , mak dye n adik nyerr ^_^
selepas selesai mnikmati steamboat ^__^



<3 hati suka <3

No comments:

Post a Comment