myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Sunday 30 October 2011

saya sayang awak :)

aku syg dye sgt2 , , 
dye slalu je wat aku appy , , 
wlaupon kdg2 dye wat aku marah tp dye akan pujuk aku blk,,
dah 5 bulan hubungn aku ngn dye tp aku xpnh rse bosn ngn dye , , 
aku semakin hari smakin syg kat dye , , 
thanks baby sbb slalu wat syg rse bhgia,,
sgala kngan kita 2 syg xpnh pon lupe b , ,
baby sntiasa d hati syg , , 
mucuxx-mucuxx ! 

my mucux yg bagi , , 
wlaupon aku dah gtau dye yg aku dah bnyk jam, but dye still belikan tok aku jugak , , 
degill my mucuxx 
 bulu pelepah besi 2 bkn gelang ok but keychain hp , , 
keychain ni my mucux adew satu and aku adew satu , , 
but my mucux punyer wane itamm , , 
hehehe :))))


thanks mucuxx ! 
mucux aku slalu pesan suh kai jam ni ,,,
sbb suh slalu ingt dye ^___^ 
syg mucuxx sgt2 , , 

No comments:

Post a Comment