myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Sunday 30 October 2011

my sweety-sweety heart ! xOxO

lagi 1 ary aku akn menduduki peperiksaan for semester 1 , ,
slama 6 ary aku akn exam , , 
1 , 2 , 11 , 14 , 15 ,16 aribulan 11 , , 
aku arap dpt jwp exm ngn sempurna n TERBAIK ! 
dah abis exam nieyhh , , 
aku akn cuti sem slama sbulan lebih ,,,
wau lamanya ,,
ape nk wat pon aku xthu , ,
so bermakna selama 2 jugak aku xjmpe membe2 aku , , 
and sudah semestinya aku akn merindui rakan2 skelas aku , , 
di sini adew beberapa kepingan gmbr yg aku sertakan,,
gmbr beberapa orang klass mate aku , , 
hehehe ^___^

gambar from budak section 1.1 kos Human Resources Management AB107, ,

 ni best friend aku , , tyra , shira , eLL
 ni bukan scandaL ok , , 
tapi teman rapat , , 
suke sgt gado2 ngn dye , , 
dye yg paling becox dlm class , , 
tyra jgn mara ya ! 
 gmbr ni affin yg amik :)
aku , wan , ain and haffiz yg menyebok :DDD
diorang ni hero malaya in my class , , 
hehe , , amir n peoz ( fairuz )
aku suke yg kai bju biru 2 , , ( haha , xde la sje2 jer ) 
 ni bukan pasangn suami isteri , , 
juga bukan pasangan kekasih ,,
kami teman tapi mesra ! .
affin yg becoxx and always tlg bdk2 kls , , 
segaknyerr , , wan dikelilingi hiro2 kita !
firr , peoz and matt ! 
 eyda and affin :)
my besttiz , , sophia orang perak na !
HAHA , , with my scandaL , ,

No comments:

Post a Comment