myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Sunday 30 October 2011

missmyaishteru :)

rndu sgt2 kat sweet heart aku , , 
da lame xjmpe , , 
nnt dah nk cuti exam dah sbulan lebih , , 
lg la xleyh aku nk jmpe dye , , 
muucuxx , , syg nk mucuxx , , ( gedix ek ? peduli ape aku )
hahaha , , 
jom tengok2 pic hunnybunny aku sorang nieyhh ! B

just for u honeyymucuxx <3

 tengah sebok tengok peta ke titiwangsa , , 
maklumlah , mane la biasa guna lrt , , 
biasanyer naik krete jer , , 
hahaha , , tp bile dah kenal aku , , 
aku ajar dye naik lrt lakk !
 menunggu dan teruss menunggu ^__^
muke garang jer yunk , , 
nk marah spe 2 ek ? hehe
 relex la bro , , 
awal ag nieyhhh , , 
kita date dlu ek :)
 ececece , , pandang jugak akhirnyerr buah aty syg nieyhh , , 

No comments:

Post a Comment