myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Wednesday, 16 November 2011

hey girl I will miss you later :(

cuti untuk sem satu sudah pon bermula ,
masing2 sebox duk nk blk rumah , 
tinggal je aku n sophia di rumah ni , , 
lysa blom blk lg tapi dye asyik duk mlekat kat umah membe dye nana , , 
umm , , sayu hati aku bile tengok katil2 smua kosong ,, 
bile aku tengok katil tyra dah xde cadar , 
xde lg tyra yg ngah baring smbil dengar lagu :)
bile aku tengok katil ell yg jugak x bercadar n 
tnpa di huni oleh ell yg slalu berjenaka dengan 
lawak gilanya yg akan membuatkn aku tergelak-gelak sampai nk pecah perut , , :(
bile aku tengok katil yin yg kosong n 
tnpe kelibat yin kat situ yg biasa dengn hp nyer , ,hati aku sayu n sedih sgt2 
mungkin esok atau lusa plk aku akn tengok 
katil sophia akan turut serta macam katil2 tyra,ell n yinn , , 
aku dah xleyhh tengok ag sophia yg terpaku 
atas katil mengadap leptop n bce blog orang smpai nangis2 , , 
dengan lysa yg satu bilik ngn aku plk,, 
msti aku akn merindui saat aku asyik duk 
tengok dye ayikk sgt dengan game zombi vs plant dye 2 , , :)


sbulan duk kat umah msti aku akan merindui gelagat2 kawan2 aku yg comey2 ni , , 
wlaupon pada mase yg sme kita smua pernah ade prasaan xpuas hati antara satu sme lain ,
tp kita still bleyhh jd kawan yg baikk , , 
msg2 tahan  dgn prangai masing2 ,, 
hehe , , mcm aku nk kne tahan ngn sophia yg slalu je nk muntah bile dgr sal bnde yg pelik2 , , 
tyra lak yg garang gile , , hehehe 
ell plk yg suke mnyanyi n lagak cm owang kurang siuman (buat2 gilak )
dgn lysa yg sebox kesana kemari dengn leptop nyer :)


korang lah membe the best yg aku knal tau , , 
walupon kdg2 aku adew rse skt aty ngn korang , , hehe ( terjujur plk )
tp aku pon phm masing2 ade kekurangn masing2 , , 
aku pon xsmuanya sempurna , , 
mungkin kdg2 prangai aku ni membuatkn korang skit at n mnyampah ngn aku , , 
tp korang ape2 pon aku harap korang xsimpan perasaan benci antra satu sme lain , , 


aku akan merindui korang bile aku kat klantan , , 
korang jgn lupakan aku tau , , 
korang still la conteck aku ek walupon aku kai nom celcom , , 
sumpah aku dah rase nk nangis skg sbb rndu korang , , 
aku sayang korang smua tau , 
koranglah sahabat dunia akhirat aku , , 


*sory sbb mengarut ntah pape , , luahan hati yg x dirancang :)

*miss u more gurls


*you all yg amat aku syg <3




**sayangg korangg yg teramat2 , , ridu u all ketat2 , , 

2 comments:

  1. hye eda..
    sumpah aku syg kowg sume sgt2..
    esok mlm,aku g hostel ngn big head,ambik brg2..
    hm..arap sgt akn kekal ngn kowg nxt sem..
    i love you..=)

    ReplyDelete
  2. ok yiyin comey , ,
    we love u 2 , ,
    hehe :)

    ReplyDelete