myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Thursday 17 November 2011

sumpah aku sayang ko !

 ♥love u sayang **
 ♥rindu saat-saat kamu mengejak ku ! werkk , , 
♥ tak heran la sayang kau tinggi aku rendah , , tapi kita still sweet , kan sayang ? 
  • nah ni tok ko sayang :---
  • aku cinta kamu sampai mati ! 
  • kamu kurniaan terindah dari-Nya :)
  • kamu penyeri setiap hari-hari ku ,
  • celotehmu membuatkan aku gembira 
  • kamu xencem tp kamu cute syg !    ^_^
  • semangatmu membuatkan aku tabah !
  • keikhlasanmu dan kejujuran mu itu membuatkn cinta aku semakin bertambah ++
  • aku suka bile kamu marah , sumpah comey :D
  • kamu manja cam baby la sayang ! suke-suke 
  • and kamulah orang "tua" yg suke berleter , , werkk ! sweet sangat sayang ! hehe 

No comments:

Post a Comment