myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Friday 18 November 2011

ari terakhir di 11-03-13 for sem 1


ari-ari terakhir aku di hostel desasiswi for semester 1 , , 
lepas ni selama sebulan lebih aku akan menapak di rumah jer , , 
menunggu tibanya saat untuk melangakh kaki ke desasiswi n kptm lagi , , 
menunggu saat dimana aku dan kawan-kawan aku bersiap-siap untuk ke kolej , , 
disaat aku berjalan dan berbaris ramai-ramai untuk ke kedai makan , , 
alangkah indahnya saat itu , , 
warga 11-03-13 see u next semester , , 
kita akan bersua kembali pada 4/1/2012 , , 
chill beb ! love u ! xOxO


 **katil aku yg still lagi adew barang yg blom dikemaskn 

 **bilik aku and lysa yg still lg bersepah :)

 **keadaan ruang tamu yg kemas slepas di setelkn oleh aku,sophia n lysa :D

 **keadaan bilik sophia.tyra,eLL and yin yg sudah kosong :)

** i will miss that ! kedai kopi tengah malam at balconi :)

No comments:

Post a Comment