myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Tuesday, 22 November 2011

just for fun :)

si teruna : Awak. Dah lama kita kawan. Jom kawen nak ?
si dara : Tapi... Saya tak pandai masak. 
si teruna : Saya nak isteri bukan tukang masak, awak. 
si dara : Erm... Saya tak pandai kemas rumah.
si teruna : Saya nak isteri la, awak. Bukan pembantu rumah.
si dara : Eerr... Tapi, saya tak pandai jaga anak.
si teruna : Awak... Saya nak isteri, teman, sahabat, dan ibu kepada anak anak saya. Tu je saya mintak awak. Semua kerja yang awak tak reti tu nanti kita belajar sama sama k...




No comments:

Post a Comment