myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Thursday 24 November 2011

salah aku ke ?

npe aku letak pic budak ni ngn aku ?
ha story aku hari ni ade kaitan dengan budak laki ni , ,
eh-eh lupe nk kenalkan , ,
name dye mohd fairuz , , 
dy kwan sekelas aku n kawan baik aku , , 
dye ngn aku mmg rapat and dye bukan je rapat ngn aku , , 
dye rapat ngn smua budak2 kelas , , 
kawan-kawan aku ckp dye ni peramah n gile-gile, ,
so rmai orang suka kwan ngn dye , termasuklah aku :D

ok storynyer bermula pada 23/11/2011 

awalnyer budak-budak kelas aku tengah bising-bising dlm fb ckp sal result bi yg dah kua , , 
so aku tnye la smua orang sal result 2 sbb aku punyer result xleyh tengok,
umm mara wat hal la ni lambat sgt bayar wang pinjaman 2 , , ish 
ok so aku ade col si fairus ni and tahu x sape yang ngkat ?
umm ,, aku ingat fairuz yg angkat p malangnyer bkn dye yg angkat tp sorang perempuan ?
sape perempuan 2 ek ? aku pon pelik dan tertanya-tanya , , 
aku cakap macam biasa sbb niat aku col pon sbb nk ckp sal exam , , 
aku ckp leklok jer ngn pompuan 2 tp dye cm nk xnk je lyn , , 
dye tnye aku sape n aku jawap la aku kwn fairuz , , 
dye tnye nak ape , aku ckp nk gtau fairuz sal result exam , , 
dye ckap fairuz mandi , dye mengaku yg dye kakak fairuz ! and aku ckp la sory sy xthu , , 
and dye pon cm xcye kat aku , ,
berulang-ulang kali tnye aku ni sape n ape name , , 
aku jawap ngn jujur je , yg aku ni kwn fairuz and my name eyda , , 
dye diam and belom sempat aku bg salam dye dah letak tnpe ape-ape kata !

so aku macam xsedap sbb dye ckp mcm agak kurang sopan ,
padahal aku cakap macam ckp ngn anak raja ngn dye !
so aku msj dye ,
aku ckp "salam, lau akak btol akak fairuz xleyh ke akak ckp baik2 ngn sy ?
slh ke lau akak ckp elok2 ngn sy , sy xde niat nk gnggu fairuz, 
sy col dye pon sbb nk gtau sal exam , , 
so lepas 4 jam dari 2 dye reply msj aku , 
dye ckp "ye bile aku xcakap baik2 lak.. ad aku marah ke ..
 yg kau nie yg xde adab tbe2 nak maki aku nape , spe yg xde adab ni ? "
dye ckp cm 2, , so aku ckp kat dye yg dye yg xde adab, , 
aku ckp elok2 ngn dye tp dye ckp kasar2 ngn aku , , 
blom sempat aku bg salam dye dah letak , , 
mc 2 ke cre orang tua ckp ngn budak2 cm aku ?
 so lps 2 dye terus col aku n maki2 aku , , 
mcm-macam dye maki aku , , 
dye cakap aku bodoh ! lembab ! bangang ! babi ! 
yg paling aku skt at n menyirap bile dye pnggl aku "perempuan murahan "
padahal aku dah terus terang kat dye sal ubungn aku ngn fairuz, 
aku dah ckp yg aku dah ade pkwe n au thu fairuz ade awek, , 
tp dye ckp aku sje nk reka-reka cite , , 
dye maki-maki aku bagai nk rak ! smpai setengah jam dye col n maki-maik aku , , 
adess , perit sgt telinga ni bile dye ckp mcm2 kat aku , , 
aku pon naik angin jugak n last-last2 aku letk je fon aku dekat radio, ,
bia dye degr radio jer , , skt telinga aku , , 
pastu baru dye letak fon  , ,
and dlm 10 minit pastu dye ade col blk tp aku xangkt , , 
at aku dah skt sgt ! 
8 kali dye col aku and aku angkt jugak , , 
aku ade tnye ape lg yg dye nk, ,
dye tye ape yg aku xpuas aty ng dye ?
masyaallah ,, bile mse plk aku xpuas aty ngn dye , , 
aku ckp kat dye dah la aku xnk gaduh2 , , 
n aku anggap bnde ni dah stel !
dye ckp bile aku ckp kat dye bnda ni dah stel ! 
larh perlu ke aku gtau ko ?
umm n last2 dye jugak nk bnde ni stel sbb dye ckp dye tkt 
aku gtau fairuz bnde bkn2 sal aku gaduh ngn dye ,, 
umm, , ape la budak ni un ?

fairuz , lau kau bce blog aku ni aku nk ko thu yg ,
aku xde niat pon nk rampas ko dari awek ko ! 
aku rapat ngn ko dlm kelas pon sbb ko kwn aku 
and ko pon tahu yg aku ade pkwe ! 
ape yang aku gurau2 ngn ko sal aku nak dekat ko 2 hanya guraun je , , 
aku mmg sayang ko tp hanya sbgai kawan ! 
aku tolong ko dlm mcm2 hal , , mlah dlm exam skalipon ! 
tp ni blsan atas ape yg aku dah tolong kau !
xpe fairuz , smua ni bukan slh ko ! 
tp maaf aku harap lepas ni bnda cm ni xjd ag , 
and aku harap kau jgn terasa hati bile aku dah xtegur kau lagi , , 
aku terasa sgt2 ngn kate2 awek ko !
thanks sgt2 fairuz , , 
aku xsangka ade yg xsuke bile aku kawan ng ko , ,

sorry sgt2 , , 
aku tahu mungkin aku salah sbb rapt ngn kau , 
aku tahu aku pon bkn budak baik , sory peos , , 



No comments:

Post a Comment