myself

aku eyda ..
jemputlah masuk ke dunia aku ,
di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas ..
mungkin hanya lepas tu , korang akan faham macam mana rasanya berda di dunia aku ..
dunia KELABU (:

eyyi <3
Animated  Sparkly Love Heart

Friday, 25 November 2011

mood yang tak menentu ,,,

tetibe plk bile aku dengar lagu ,
aku teringatkan kenangan aku kat hertage dulu ,
tempat dimana yang pernah aku cerita sebelom ini , , :)
tempat ni sentiasa ada di hati aku ,
disinilah aku banyak belajar ,
belajar tentang care untuk berdikari ,
belajar tentang betapa susah nye untuk mendapatkan duit ,
belajar tentang erti persahabatan , cinta dan juga air mata ,
betul kate orang-orang tua, tak kenal maka xcinta ,
begitu juga la pada aku ,
walaupon segala pahit getir sudah aku alami di heritage ,
tapi kenangan manis telah meluputkan segala pahit getir itu ,
yang aku nampak hanya bunga-bunga indah di heritage ,












bile aku tengok pic ni balik aku mula mengukir senyuman ,
kenapa ? itu kerana aku terlalu gembira dengan kerja aku ,
aku terlalu suka dengan suasana di situ ,
di sini tiada istilah disiplin ,
ape yang boleh aku coretkan bile teringatkan balik detik-detik ni adalah "kegembiraan"
Heritage , namanya tersergam indah di atas bukit ,
dengan berbintangkan 4 ,
yang sering kali di kunjungi oleh pelancong asing ,
udaranya nyaman , tenang ,
ohh indahh nya , , ( berpuitis plk , , hehe )

















aku dan kawan-kawan sejawatan ,
mencuri masa sedikit bagi melakar kenagn kami di heritage :D
heritage , i love you <3

No comments:

Post a Comment